Startar upp bloggen igen!

Hej alla!

Kommer att starta om bloggen nu, efter en paus på..jag vet inte, halvår? De sista månaderna uppdaterade jag ju knappt bloggen alls.
Det är bara en sak jag måste berätta. När jag slutade vara aktiv i bloggen vägde jag ungefär 60-62 kg, nu väger jag 81 kg. En stor del är ändå muskler för att jag börjar gå på gymmet och så, men minst 10 kg är äckligt fläsk bara.
Ni behöver inte säga det åt mig, jag vet att jag är äcklig som fan. Efter att jag slutat bloggen hände det en sak (vad det var vill jag inte berätta, men det tog hårt på mig och min familj) och jag började hetsäta. Eller inte hetsäta direkt, utan åt mest för att ha annat att tänka på och för att jag trodde jag skulle bli gladare. Nu är jag ändå tillbaka och tänker fortsätta med bloggen (om det inte rinner ut i sanden igen).

Nya läsare!


Jag har alltså skapat den hän bloggen i juni 2008, men slutade för ungefär ett halvt år sedan. Raderade också på årsdagen av bloggen alla mina inlägg, vilket jag ångrar nu.



Kommentarer
Postat av: carro

minst en gammal läsare har du kvar iallafall:)

2009-10-23 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0